maandag 11 april 2011

YOUNG REBELS

Lekker rood,wit, blauw. Koninginnedag komt er weer aan en ik ben al helemaal in de sfeer. Lekker een kaart zitten maken naar eigen idee. Even geen challenge met eisen wat ik moest maken. Ook wel weer eens lekker, gewoon je eigen ideeën volgen. Dit is een nieuwe stempel van Nellie Snellen uit de young rebel serie.
En ik vind ze toch leuk..... Ik zou ze alle vier wel willen hebben. Lekker een stoere jongenskaart is dit geworden. Zoonlief is hier ook wel weg van. Dit papier van Wekabo had ik nog liggen en vond ik wel hierbij passen. "party" erop gemaakt met de alfabetclippunch ook van Nellie Snellen. Ja ik ben echt wel een fan van spulletjes van Nellie Snellen, ook omdat ze qua prijs goed te kopen zijn. Geen bloemen dit keer maar wel een stoer stukje touw over de kaart heen gedaan en een paar brads. Voor de sier er ook nog wel een paar vlindertjes op gedaan.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, leuke vrolijke kaart geworden. Wat grappig dat Jasper er ook een mening over heeft. Je pons bevalt goed, maar dat had jeal gezien.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer jongenskaartje heb je gemaakt. Erg leuk afdrukje heb je gebruikt en mooi bijpassend papier!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een stoere jongens kaart heb je gemaakt
    ook ik gebruik heel graag de technieken van Nellie Snellen
    maar de rebels heb ik heleaas nog niet in me bezit ,maar ben bijna jarig dus wie weet

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke, leuke vrolijke jongens kaart geworden en Erg leuk afdrukje heb je gebruikt en mooi bijpassend papier!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen