woensdag 14 september 2011

41 jaar

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zus die afgelopen maandag jarig was. Ik heb weer het Maja Design papier gebruikt. Ja alweer een blauw/groene kaart. Prachtige kleuren vind ik. Het stempeltje is dit keer van Nellie Snellen.

 Ik heb weer een mooie vierkante border gemaakt met mijn Martha Stewart pons.

 In de hoek een kanten bloem gedaan met daarop een bloem met wat glitters van petaloo. In de bloem nog een emblissement. Verder een parelsteker en wat parelsprietjes gedaan. Bovenaan een hart met haar leeftijd erin en een hoekjesemblissement.
Aartje vond hem erg leuk geworden. Ben benieuwd of jullie dit ook vinden.

Ik wil hiermee meedoen aan de challenge van:girlscardsworld - alles mag

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, leuke borderrand en wat een leuk afdrukje is dit! Ook mooi de leeftijd in het hartje. Bedankt voor het meedoen bij Girlscardsworld.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan Joke! De kleuren zijn ook super en je borderpons van Martha Steward is ook top!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha zus, ja nu weet iedereen die blogt natuurlijk dat ik 41 geworden ben... Nee grapje, het is een supermooie kaart en in het echie nog mooier dan op de foto. Ik ben er erg blij mee en hij staat hier nu te pronken.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super en zo lief nellie snellen.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen