vrijdag 30 september 2011

Het is jouw dag

Hallo iedereen welkom weer op mijn blog. Heb geprobeert weer iets moois te maken en dat is denk ik wel weer aardig gelukt. Met dit papier wat ik eens gewonnen heb ben ik zo super blij want ik kan er telkens weer iets moois mee maken. Het is van Paper mania. Dit keer een verjaardagskaart gemaakt aan de hand van de sketch van:hobbystempels. Een erg mooie sketch vind ik zelf. Tilda ingekleurd met de aquamarkers en haar toen op een nestabilitie geplakt die ik eerst nog door de cuttlebug heb gehaald met een bloemmotief.
Het geheel versierd met verschillende bloemen, parelstekers, lint, plakparels, emblissemet en als laatste de tekst erop gedaan. (deze is van het hobbypaleis en heb ik laatst gewonnen).
Nog even een close-up van Tilda.


Ben zelf erg tevreden over deze kaart en zie vol spanning uit naar al jullie lieve en leuke reacties.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:
hobbystempels - sketch
magnolia mania - fotoinspiratie
scrapcards challengeblog - alles mag
the dutch magnolia chickies - bingo ik koos voor lint-parels-bloemen
magnoliacards - lievelingskleuren

10 opmerkingen:

  1. Wowww, wat een supermooie kaart Joke, prachtige kleuren, schitterende details !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!
    Groetjes, Marijke en Cahntal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Joke,

    terecht dat je tevreden bent met deze kaart. Ik vind hem supermooi geworden. Het papier is inderdaad prachtig. En de bloemen, blaadjes, parels e.cd. heb je echt heel mooi geschikt om de nestabilitie. Leuk idee trouwens ook om die eerst door de cuttlebug te halen. En het Tildaatje is mooi ingekleurd!! Ik ben in november jarig........ (geintje, hoor)
    Groetjes en geniet van het mooie weekend!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joke, deze is inderdaad erg mooi geworden. Erg leuk in die paarse kleurtjes. Je hebt Tilda ook erg goed gekleurd.
    Toppertje dus!
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi joke
    de stempel is een nieuwe van ik geloof marianne design.
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag zeker tevreden zijn wat een mooie kaart! Mooi papier in een mooie kleur en leuk gedaan met de embossing en een mooie bloementoef!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een liefje Joke in mooie kleurtjes, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wonderful!

    thanks so much for entering at MMC

    hugs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit zeg...die had ik helemaal gemist tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis! Paars...ik vind het een geweldige kleur.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart en wat een geweldige kleur, echt mijn ding. Je bloemen vind ik ook erg mooi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen