zondag 20 november 2011

Fijne kerstdagen

Goedenavond allemaal,
Eerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik altijd krijg. Fijn altijd om te lezen. Ik ben dit weekend weer eens lekker bezig geweest met verschillende creaties. Eerst wil ik jullie nog een kerstkaart laten zien.


 Dit keer weer in vintagestijl. Ik vind het toch wel heel lekker werken moet ik zeggen met van die kant en klare, mooie plaatjes. Het plaatje wat ik gebruikt heb is van MD en ook de bloem links onderin is van MD. Het papier is van kaiserkraft. De schets die ik gebruikt heb is van het NKU blog.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
NKU - schets
webshop-anmacreatie - kerstkaart
hobbynu./weblog - kerstkaart

15 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, wat een mooi kaartje weer in de vintage stijl. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt.
    Die prachtige plaatjes van MD zijn niet alleen makkelijk te gebruiken maar ook gelijk zo sfeervol vind je niet?!

    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Joke,

    wat een leuk, die kaart. Ik kan me best voorstellen dat het prettig werkt met die vintage plaatjes. Ik ben soms al heel lang bezig met kleuren en daarna het ontwerp van een kaart...
    Ik erken de sketch van de NKU. Heb er gisteren een gepost met deze sketch. Zo leuk o te zien dat er zulke verschillende kaarten gemaakt kunnen worden met 1 sketch.
    De kleuren zijn heel mooi, dat zachtroze en grijs. heeft iets ingetogens, vind ik.
    We bloggen wel weer!!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Die vintage plaatjes zijn ook altijd zo leuk.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi en romantisch getint kerstkaartje en een heel leuk vintagplaatje.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren en wat een prachtig plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zachte kleuren . . .en dan zo'n lief plaatje . . . altijd goed!
    Leuk dat je meedoet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vintagekaart.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke, je bent wel helemaal in to the vintage tegenwoordig. Wel erg mooi geworden trouwens. Is dit het papier wat je van mij gekregen had voor je verjaardag?
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vintage kaart is dit geworden. Leuk dat je meedoet met de wedstrijd bij NKU en veel succes.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi romantisch kerstkaartje. Prachtig die kleuren.
    Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Joke

    Wat een mooi vintage kerstkaartje!

    Fijn dat je meedoet met AnMaCreatief's challenge.

    Groetjes,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Nederlandse Kaarten Uitdagingen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie vintage kaart! leuk dat je meedoet met de kaartenwedstrijd. veel succes.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een prachtige vintage kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen