maandag 27 februari 2012

Verjaardagscandy!

Hallo bloggers,


Ik ga een Candy weggeven samen met mijn dochter!! Echt super leuk!!
Alinda hoopt 26 februari 15 jaar te worden. Nu krijgt zij meestal alleen een zelfgemaakte kaart van haar tante maar zij zou het super leuk vinden om heel veel kaarten te krijgen. Wie stuurt haar een leuke kaart met haar verjaardag? Het zou natuurlijk helemaal super leuk zijn als je er een stempelafdrukje bij in zou doen (niet verplicht hoor).
Samen met mijn dochter kies ik de kaart uit die ik het leukst vind. Deze wint deze super candy. Op 27 februari maken we dan de winnaar bekend.

Dit is wat je kan winnen:

Wat zit er in de candy:
- papier van Patterned Paper good day sunshine;
- twee kleuren cardstock;
- roosjes (wit, groen en geel);
- brads;
- parelstekers;
- lint;
- houten sterren;
- kanten bloemen.

We doen er natuurlijk ook nog wat stempelafdrukjes bij. Welke? Degene die wint mag ze dan zelf uitkiezen. Ook kun je dan zeggen of je ze op aquarelpapier of op een correspontentiekaartje wilt hebben.

Wat moet je doen om deze candy te winnen:
- Wordt volger van mij en mijn dochters blog.
- Laat een leuke reactie achter.
- Stuur Alinda een kaart op haar verjaardag (mail Alinda voor ons adres alindatenvoorde@live.nl)
- Plaats de bovenstaande foto op je blog.

We hopen dat er veel mensen mee doen.

Groetjes Joke

Ps: dit bericht blijft tot 27 feb. boven aan staan

6 opmerkingen:

  1. Alleen een kaartje van haar tante.....en van jou dan?
    Leuke candy, ik doe graag mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,

    ik doe mee, hoor! Dat moet toch lukken!
    Groetjes en ik mail Alinda voor het adres!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk wil ik haar een kaartje sturen.
    1 kaartje is nml. wel erg weinig.
    Hoop dat ze veel kaartjes krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wij doen gezellig mee en sturen Alinda een kaartje. Ik ga Alinda even mailen voor het adres en ga het even op ons blog zetten.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Ik doe ook mee hoor. Ik hoop dat ze mooie kaartjes krijg van degenen die meedoen. Spannend, hoor.
    Bedankt trouwens voor je complimenten op mijn kaartje! Ik heb hier bergen theezakjes liggen en die groeit maar door via via. Ben intussen zelfs selectief en dus verdwijnt er ook altijd weer veel in de papierkliko...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke,

    Wat een leuk blog heb jij, ik ben gelijk volger geworden.

    Misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog.

    marjonskaarten.blogspot.com

    Lieve groetjes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen