dinsdag 17 april 2012

kado envelopje

Goedenavond, welkom weer iedereen op mijn blog. Ik wil jullie dit keer een kado envelopje laten zien. Ik heb hem vrij simpel gehouden maar daardoor niet minder mooi denk ik.

Op het envelopje wat ik gekocht heb bij knutsel en zo heb ik eerst donkergroen cardstock geplakt en daarover heen papier van zuurstokgroen uit het blokje van Bo Bunny serenity. Daarna een multiframe uitgestanst van Nellie Snellen en daar de creatable "lady" van MD opgeplakt. Ook het klimop takje is van MD. Eén enkele bloem en 2 houten hartjes erop gedaan. Lady heb ik nog een ketting gegeven.
Achter het design papier een tag gedaan met daarop een stempel. Aan de achterkant van deze tag kan natuurlijk altijd nog een passende tekst gestempeld worden.
Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden. Geld of een bon in een mooi envelopje geeft toch altijd veel leuker dan gewoon in een witte envelop.

groetjes Joke

12 opmerkingen:

  1. hele mooie en aparte envelop.
    mooi gedaan

    liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, chique geheel op deze manier. Erg mooi effect geeft die dame met die ketting om haar hals.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol Joke.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stijlvol gemaakt. Veel leuker om zo'n vlopje te geven!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superssss hoor, altijd gaaf om zo'n envelopje te krijgen. Het ziet er prachtig uit!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Joke,

    wat een mooie kado-enveloppe heb je gemaakt zeg! prachtige kleuren en enorm leuk met die tag en die stempel!!
    Geld geven vind ik nooit zo leuk, maar op deze manier wordt het een stuk leuker!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk envelopje, Joke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie envelop, heel chique het het silhouette en de klimop creatable! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke,

    Je envelop is heel leuk, echt heel leuk om te geven voor een verjaardag ofzo.

    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gedaan. Zo is het leuk om te geven!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi cadeau envelopje heb je gemaakt. Je hebt alles mooi gecombineerd tot een geheel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen