zaterdag 29 december 2012

45 jaar getrouwd

Vandaag hebben wij een feestje gehad want mijn ouders waren 45 jaar getrouwd. Na een heerlijk kopje koffie met gebak hebben we met de hele familie (kinderen, kleinkinderen, broers en zussen van onze ouders) een uurtje gebowld. Heel gezellig zo met z,n allen. Daarna hebben we genoten van een heerlijk warm en koud buffet. En nog lekkerder......een heerlijk toetjes/ijs buffet.

Natuurlijk had ik voor hen iets moois gemaakt.


 
Ik heb een krafzakje voor ze gepimpt. Op het mooie designpapier heb ik een plaatje geplakt van Gerda's hobbyshop. Hier schuin onder de vogelkooi van Tim Holtz geplakt die ik eerst bewerkt heb met distressinkt Antique linnen. Ook de vogel van Tim Holtz heb ik hiermee bewerkt alleen wat lichter. Natuurlijk een mooie bloementoef in de hoek met creatables van MD.
 

 
Natuurlijk zat er ook iets lekkers in het tasje en wel een heerlijk flesje advocaat en een klein potje jam.
 
 
Ik wil met deze creatie meedoen bij:

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Joke, wat zullen jullie het gezellig hebben gehad. Wat heb je prachtige dingen voor je ouders gemaakt, het tasje ziet er helemaal super uit. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tasje voor je ouders ziet er bijzonder mooi uit, echt super gaaf gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tasje, vind ik ook altijd leuk om als cadeau weg te geven!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders..en je cadeautasje is heel mooi geworden...leuk ook de inhoud..

    Wens je een fijne jaarwisseling en...een gezond en creatief 2013..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Joke en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders Joke, wat hebben jullie dat leuk en lekker gevierd! Je gepimpte tasje en lekkere inhoud zijn enig!!!

    Liefs, Irene

    PS: het breiwerkje is gedaan op 2 dikke borduurnaalden.....hele zere vingertoppen maar wel leuk hihihi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je ouders! Gezellig om het samen met de familie te vieren.
    Je tasje ziet er prachtig uit en ook nog eens een heerlijke inhoud.
    Ik wens jou met je gezin ook een fijne jaarwisseling toe. En voor 2013 veel gezondheid, geluk en creativiteit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    nog van harte gefeliciteerd met je ouders! Wat een zegen he, om ze zo lang in gezondheid bij je te mogen hebben!
    Je tasje is erg mooi gemaakt! Lieve zachte kleuren en de inhoud is naturlijk ook lekker!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Joke, ik kwam deze nog weer tegen, ik had nog geen reactie achter gelaten op het blog. Ik vind het een prachtig tasje geworden en dat vogeltje met zijn kooitje is voor pa en ma natuurlijk helemaal goed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen