maandag 11 maart 2013

Haken

Hallo allemaal, dit keer geen kaart maar een klein kadootje wat ik voor mijn vriendin gemaakt heb die vorige week jarig was.
Ook bij mij is het haakvirus toegeslagen. Jaren geleden was dit iets wat ik heel graag deed en nu zie je het opeens overal weer verschijnen. En wat kun je er leuke dingen mee maken.
Zo zag ik al bij velen zo'n dienblaadje met van die omgehaakte olvaritpotjes. Geweldig leuk. Dus heb ik aan een collega (die een kleine heeft van een half jaar) gevraagd of ze voor mij wat olvarit potjes wilde bewaren. Heb nu al verschillende avonden heerlijk even zitten haken en dit is het resultaat geworden.




Vinden jullie dit niet hartstikke leuk. Zo heb je heel goedkoop een leuk kadootje. Ik ben lekker verder gegaan met haken want ik wil er zelf natuurlijk ook één op tafel, mijn schoonmoeder is volgende maand jarig en die vindt zoiets ook heel leuk en mijn zus vroeg ook al of ik er één voor haar wilde maken als ik tijd heb. Leuk toch.

groetjes Joke

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit Joke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Joke, en idd leuk om ook cadeau te doen aan iemand.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er heerlijk sfeervol uit Joke, en zo leuk om dat weg te geven als kado, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOoh wat ziet dit er gezellig en sfeervol uit. Dit wil ik ook nog eens maken maar dan moet ik eerst leren haken...........

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Joke, ik had het volgens mij al in het echie gezien, maar het blijft een mooi cadeau om te geven. En ja ik wil ze ook heel graag hebben, dus dat wordt nog flink wat avondjes haken denk ik.
    Groeten, Aartje
    P.s. Ik heb me aan een kaart gewaagd die ik nog niet eerder had gemaakt ben benieuwd wat je ervan vindt, kijk maar even op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet dit er prachtig uit zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er mooi uit, heel leuk om kado te krijgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen