zaterdag 19 juli 2014

B-day

Goedenavond allemaal, het is al weer twee weken geleden dat ik iets heb geplaatst maar dat komt door het mooie weer van de afgelopen weken. Veel te mooi om binnen te zitten maar nu het zo warm is dat het eigenlijk te warm is ook maar iets te doen kunnen we weer even lekker zitten freubelen. Natuurlijk moest het een zomerse kaart worden. Hiervoor zijn zoveel mooie materialen beschikbaar dat het heerlijk is om hiermee te werken. Het is een verjaardagskaart geworden.
 
 
Ik ben op het moment helemaal weg van mijn Dutch Dobadoo mal en daarom heb ik hem nogmaals gebruikt. Het is een kaart geworden in veel natuurlijke kleuren en materialen. Ik ben begonnen met een mooi blauw/groene cardstock met daarop kraftpapier van Joy en designpapier van Studio Light. Het mooie plaatje is weer van Gerda's Hobbyshop. Dit plaatje heb ik weer op het blauwe cardstock geplakt en dit uitgesneden met kartelsnijder. Om het plaatje en tussen en op de schelpjes zit frantage voor het zandeffect. De schelpjes zijn van MD en tussen de schelpjes heb ik nog wat stukjes jute gedaan.
 
Onder het plaatje en om de strandpaal van MD zit materiaal van Joycrafts. Leuk touw en een soort kant maar dan van touw/jute. De stempels van de munten zijn van Eline's huis en half over het plaatje en achter de meeuw zit ook nog een stempel hiervan. Aan het koord nog een bronzen zeester gehangen.
 
 
Rechts van het plaatje zien jullie de strandpaal en zeemeeuw van MD. Ik heb heel lang getwijfeld of ik de meeuw ook van kraft kon doen. Hij lag al een aantal dagen hier op de kast voor ik hem er toch maar opplakte. Het kan goed toch of vinden jullie dat ik hem toch wit had moeten doen?
Als laatste een houten label wat ik beinkt heb met distressinkt en waar ik met srabble letters b day op geplakt heb. Ook hier weer een stukje touw aan gedaan.
 
Ik ben zelf echt super tevreden over deze kaart. Soms lukt het gewoon zoals je in je hoofd had zitten qua kleur en vorm en materialen. Ik hoop dat jullie dit ook vinden. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Zelf blog ik op het moment niet zoveel trouwens ben lekker veel buiten bezig in de tuin en met nog wat achterstallig schilderwerk. Sorry hoor.....ik kijk ze soms nog wel snel even over maar geef niet zoveel reacties. Dat komt hopelijk van de winter wel weer.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:
 
 
 
 Allemaal een heel fijn weekend.
 
 


9 opmerkingen:

  1. Supermooi is je maritieme kaart! Prachtig is deze mal van Dutch Doobadoo.
    Dit soort kaarten vind ik zo leuk. Ik heb er net ook weer 1 opgezet die ik al eerder maakte.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Joke, ik vind hem helemaal geweldig, top gemaakt,.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Joke, deze is echt supermooi georden. Alles klopt gewoon. Kleurtjes, papier, plaatjr en al die leuke details die je erbij hebt gedaan. Ik vind hem in 1 woord Geweldig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Je kaartje is prachtig, mooi model, super de combinatie van papier, plaatje en mallen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this thanks for joining us at CCC xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige wat een cadeautje om naar te kijken!
    Zoveel moois om te zien op deze schitterende creatie..

    Leuk dat je meedoet bij de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.
    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,
    Ik ben via het blog van Aartje bij jou terecht gekomen. Wat leuk dat je zus en jij allebei zo creatief zijn. Bij het zien van jou kaarten en creaties, word ik helemaal blij! Dit is ook echt mijn style ;-)
    Ik ben je maar gelijk gaan volgen en ik hoop nog regelmatig even op blogvisite te komen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart !!
    Leuk voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Priscilla
    Creatieve Zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, helemaal in vakantiesfeer. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van hobbyhome.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen