vrijdag 12 september 2014

Dikke knuffel voor jou

Hoi allemaal vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor Aartje. Zij is vandaag 44 jaar geworden en omdat ze het pas over 2 weken viert stuurde ik natuurlijk een leuke kaart. Gaan jullie haar ook nog even feliciteren?
Dit is mijn kaart geworden.
 
 
Ik heb gekozen voor een plaatje van Syta van Gelderen wat ik op de knotsgekke kaarten gekocht heb. Zij heeft ook erg veel mooie plaatjes. Om het plaatje in de spullen terug te laten komen heb ik verschillende soorten kant, touw en twine gebruikt. Het designpapier is van Studio Light en de mooie rand is van Joy nr 6002/0357.
 
 
Onder het plaatje zit wit cardstock en dat heb ik flink bewerkt met frantage. Links onder het plaatje een grote bloem met daarin een resin flower. Wat zachte veertjes hieronder met een parelstekers. Ook in de bloem nog een stukje touw verwerkt. Ik heb dit keer ook de gratis digi stamps van Noor gebruikt. Heel toepasselijk natuurlijk de "dikke knuffel voor jou" en "van Harte gefeliciteerd".
 
 
In de hoeken twee plakparels en nog even de leeftijd op een stukje kraft.
 
Ik kreeg al een mail dat ze hem erg mooi vond, dus dat is helemaal leuk.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:
 
Nog een heel fijn weekend allemaal.
 
 


9 opmerkingen:

  1. Tsja die leeftijd had dan weer niet gehoeven ;)
    Nee grapje, ik vind het echt een supermooie kaart. Ik hou wel van deze kleurtjes en sfeer. Echt een topper. Heel mooi gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh wat een schitterende kaart. Mooi romantisch met de afbeelding, kantjes, touw en alle andere details. Gefeliciteerd met je zus. Sinds kort weet ik dat Aartje en jij zussen zijn....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je jarige zus Joke en met het beeldige kaartje dat je voor haar hebt gemaakt, terecht is Aartje er blij mee!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je voor Aartje gemaakt, erg mooi plaatje en de kaart is perfect,
    liefs Ans
    p.s. heb Aartje gefeliciteerd op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zus! Je kaartje is super geworden! Snap helemaal waarom ze er blij mee was. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Joke,hele mooie details heb je er op gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke, ik ben een poosje niet langs geweest. En wat mis ik dan gelijk een heleboel mooie kaarten. Ik heb ze allemaal op mijn gemakje bekeken. Die knuffelkaarten vind ik super! Wat een mooi papier en mooie plaatjes.
    Super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje heb je voor je zus gemaakt. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen