woensdag 18 maart 2015

Birthday

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien en omdat het al weer prachtig voorjaarsweer is heb ik er tuintafereeltje van gemaakt. Iedereen begint weer wat in zijn tuin te rommelen en leuk wat bakken te vullen met viooltjes om maar weer wat gezelligheid te creeƫn buiten.


 
Prachtig hierbij passend vind ik dit plaatje van Syta van Gelderen met deze oude kruiwagen vol met lavendel al duurt het natuurlijk nog wel even voordat de lavendel echt in bloei staat.
 

 
 
Wat heb ik allemaal gebruikt:
plaatje van Syta van Gelderen
Birthday mal van Joy
hoekje van Joy
vlinder van MD
organza bloemen
witte veertjes
glanzende witte bloemen
designpapier van memory box
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 
 
 
 
 


17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Joke.
    Plaatje is ook zo mooi met de lavendel.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig rozenlint met parels! Lavendel is altijd mooi en het ruikt ook zo heerlijk, echt zomers.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    het plaatje is echt prachtig en je kaartje heb je weer heel mooi aangekleed, een plaatje!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met de kar vol met lavendel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldig dat plaatje p je mooiekaart Joke! Ik ben dol op lavendel en hortensias maar voor beide moeten we nog even geduld hebben al leek het hier vandaag wel zomer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty spring inspired card -- what a beautiful image! Thank you for sharing your work with us at Paper Sweeties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,
    Wat heb je om de prachtige afbeelding een "plaatje" van een kaart gemaakt!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card with all it's pretty details...thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Beautiful Blooms" challenge!
    Diane TSTR DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorjaarskaart Joke, zelf gebruik ik zelden paars geloof ik, maar vind het wel altijd een heel mooi resultast geven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card! I adore the purples and the image is just so fabulous! Thanks for joining us at Paper Sweeties! HUGS! :) Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,

    Een hele fleurige kaart.
    Ik vind dat je ook hele mooie kleuren hebt gebruikt, alles past ook perfect bij elkaar.

    Liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love all that texture! A beautiful card! Thanks so much for joining us in the Paper Sweeties Waiting for Spring Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke lente verjaardagskaart. Leuk dat je nog eens meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is ook zo'n super uitwerking van onze challenges, nogmaals bedankt voor het meespelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty! Thanks so much for joining us at Paper Sweeties!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje in mijn favo kleurtje. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen