woensdag 25 maart 2015

Liefs

Afgelopen week heb  ik twee kaarten gemaakt met de sketch van cheerful sketches en het papier van Maja Design coffee in the arbour. Ditmaal een verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder. Ik heb deze kaart  helemaal in de roze tinten gehouden.
Het malletje om het plaatje is van Joy, het plaatje weer van Gerda's Hobbyshop.
 
 
Naast het plaatje twee mooie bloemen bij elkaar gebonden met organza lint en een brad. In de linker bovenhoek een leuk ornamentje wat ik kocht bij de Action en aan de andere kant een vlindertje.
Liefs is malletje van Joy.


 
 
Een kaart die je weer echt doet uitzien naar het voorjaar en als ik dan naar buiten kijk en mijn eerste struikjes al in de roze bloemetje zie staan en mijn grote boom (een prunus geloof ik) achterin de tuin ook al roze begint te kleuren dan weet ik het zeker......de lente is in aantocht. HEERLIJK.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:


11 opmerkingen:

  1. Bloemetjes doen altijd goed!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke. Prachtig deze kaart . Mooi plaatje en leuk volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Joke. Hier piepen ook de blaadjes zo langzaam uit hun knoppen. Heb er ook zin in, in de lente.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en mooi subtiele kleuren.
    Je schoonmoeder zal er heel blij mee zijn.
    Leuk zoals je de bloemen als boeketje hebt gebonden met het lintje. Het plaatje van Gerda past er perfect bij.
    Ja, de lente is inderdaad in aantocht.
    Zag vanochtend een eekhoorntje uit onze tuin de weg oversteken, zo leuk!
    Overal vogels die aan het nestelen zijn....
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    Je hebt een mooi, rustig kaartje gemaakt, leuk papier en het boeketje is mooi, met de strik
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Joke! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie voorjaarskaart, Joke. Dank je wel dat je meedoet met de AnMa Creatief challenge! En ook bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg mooi kaartje met mooi papier een mooi plaatje wat maakt dat hij eindresultaat ook erg mooi is. Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje weer; gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Hoop je volgende maand ook weer te mogen begroeten. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen