donderdag 26 maart 2015

Van Harte Gefeliciteerd

Op deze druilige dag ben ik nog even snel aan de slag gegaan voor de challenge bij De Egel. Laatst kwam ik tussen mijn afdrukjes nog dit plaatje van Penny Black tegen en die moest ik nog even inkleuren voor deze challenge. Nu kwam Aartje vandaag gezellig bij mij en ik had gevraagd of ze haar spectrum noirs ook mee wilde nemen want zelf heb ik nog niet zo heel veel kleuren. Dus gezellig deze kaart zitten maken en weer wat spullen van elkaar geleend (ik meer van haar natuurlijk dan zij van mij). Dit is de kaart geworden en zelf vind ik hem heel erg leuk. Weer eens iets anders dan dat ik normaal doe.
 



 
Ik heb weer gebruik gemaakt van mijn DDD mal. Dit modelletje blijft fantastisch om mee te werken. Het designpapier wat ik gebruikt heb is Shabby chique van Joy gecombineerd met paars en roze en groen cardstock. De mooie grote vlinder is van Aureli, de groene takjes  zijn van Tattered lace, ovaal met tekst van MFT, gras en de tekststempel van MD.
 
 
Als afwerking seambinding, lint, bloemen, meeldraden en parels. Om het afdrukje heen zit nog roze frantage.
 
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:


19 opmerkingen:

  1. Ik vind het superleuk geworden en een echt voorjaarsgevoel geven. Wat wel jammer is dat jij productiever was dan ik, maar weer supergezellig!
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te horen hebben jullie het erg gezellig gehad samen! :-)
    De kaart is supers! Ik hou heel veel van stempelen en inkleuren, dus je kaart spreekt mij in elk geval enorm aan! En wel handig dat je van Aartje ook spullen mocht gebruiken.
    Ha, ha, ik zou willen dat ik zo'n zus had. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie, vrolijke kaart met een super schattig PB stempeltje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    leuk dat Aartje vandaag kwam om lekker met elkaar te freubelen ( en te lunchen, zag ik op FB)
    Je kaartje is heel erg leuk, wat een schattig stempeltje, mooi ingekleurd en afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, heel erg lief geworden met die stempel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart Joke!!!
    Echt helemaal super.
    Vast een goed weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Joke, wat een prachtige kaart in een heel mooi model!! De egeltjes zijn zo schattig en mooi ingekleurd!!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge, succes!!
    Xx Wilma Cards2Create

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Joke, wat een prachtige kaart in een heel mooi model!! De egeltjes zijn zo schattig en mooi ingekleurd!!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge, succes!!
    Xx Wilma Cards2Create

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke, wat een lief kaartje is het geworden.Mooi ingekleurd afdrukje en goed opgebouwde kaart. Jullie gezellige middag heeft een leuk resultaat opgeleverd...
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel én dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted to Stamps, succes..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke uitwerking van onze inspiratie challenge, bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,
    wat een prachtige kaart en wat een lieve digi heel mooi !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What beautiful blossoms and bows for our theme this month Joke, thanks so much for joining in at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke,
    Wat is dit een mooie kaart, en de stempel zo mooi ingekleurd.Gezellig hoor om zo samen te knutselen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable card, love the stamp and the shape too/
    Thank you for sharing at Penny Black & More 'Blossoms & Bows' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi die kleuren bij elkaar. Heel leuk alles op elkaar afgestemd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk gedaan, Echt een leukerd. Bedankt voor je deelname. Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat staan die kleuren prachtig bij elkaar. Lief plaatje. Een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie creatie
    mooie kleurcombi en leuke details

    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen