dinsdag 26 januari 2016

Lente

Vandaag een laatste kaart (voorlopig tenminste) met de materialen uit de Amy springtime serie. Ik ben nog maar weer eens aan het borduren geslagen. Niet iedereen zal zo'n soort kaart mooi vinden maar ik denk dat er veel ouderen zijn die dit soort kaarten erg zullen waarderen. Ik vond het zelf ook wel weer heel erg leuk hoor om een kaart te borduren.


Ik heb een wit kaartje gebruikt met daarop groen cardstock. Het plaatje en het borduurgaren zijn van Amy en het borduurpatroon komt uit het Hobbyjournaal van december.
Als laatste 4 plakparels in de hoekjes.


Ik stuur dit kaartje in bij:

13 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    ik denk dat heel veel mensen dit zeker een leuke kaart vinden. Het plaatje is schattig en je borduurwerk is heel mooi. Voor mij is het zo dat ik elke zelfgemaakte kaart die ik krijg waardeer, of het mijn smaak is of niet. Alleen al de moeite die iemand neemt om dat voor mij te maken, te schrijven en naar de brievenbus te lopen/rijden.
    Groetjes en ja je schreef het van de koek. Bij mijn collega's viel hij ook heel erg in de smaak!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij gerJanne aan Joke, daar zullen heel veel mensen blij mee zijn! Beeldig geborduurd en perfect passend bij die leuke eendjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag me niet aan borduren maar daarom vind ik jouw kaart wel heel mooi.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lentekaartje Joke. Zo mooi geborduurd en een heel lief plaatje. Ik ben blij met elke kaart die mensen mij sturen. Toch een teken dat er aan me gedacht wordt en als ze hem dan zelfgemaakt hebben krijgt hij nog een ereplaatsje ook ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke. Ik vind geborduurde kaarten ook leuk! Deze die je gemaakt is prachtig een heel mooi patroon en leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje Joke...prachtig geborduurd en met die schattige eendjes erop komt de lente er echt mee binnen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit blijft heel lief hoor.....heel veel mensen kunnen dit enorm waarderen en het is ook nog eens leuk om te maken .
    Een heel lief kaartje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je mooi geborduurd,ik heb dit ook heel lang gedaan.
    prachtige combinatie met 't plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wanneer komt de zon nu schijnen??? Dat gevoel krijg ik bij je kleine eendjes... wat een lieffies en mooie in de kleuren geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart,Joke.Prachtig geborduurd en een schattig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachitge kaart! Ik zie het ook graag hoor, borduurkaarten ! Maar heb er zelf helemaal geen geduld voor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig, zulk mooi borduurwerk en een lief plaatje. Ik snap wat je schrijft over dat niet iedereen hem mooi vindt maar ik sluit me aan bij de rest. Wij (als kaartenmaaksters)zien de tijd en de moeite die er ingestoken is en zijn blij met elke kaart die we ontvangen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful stitching and image.
    hugs
    Sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen