maandag 8 februari 2016

Beterschap

Ik ben begonnen met een kleine serie wat eenvoudiger kaarten te maken. Gewoon een mooie sketch, een mooi plaatje en verder niet al te veel tierelantijntjes. De eerste hebben jullie al gezien en vandaag laat ik jullie de tweede kaart zien. Deze heb ik gemaakt met de sketch van Noor & Zo. Ook op deze kaart heb ik geen designpapier gebruikt maar weer dezelfde twee kleuren groen en de embossingfolders folder van MD DF3424. 
Hier heb ik de mallen van Joy ook weer gebruikt en wel 6002/0412 (beterschap) en ook nr 6002/0386 (tekst banner), ook het plaatje zit in een mal van Joy.




Ik ben benieuwd wat jullie van dit soort kaarten vinden. Zelf ben ik er eigenlijk wel tevreden mee, ik ga ze vaker maken denk ik. Er staat er nog één op mijn dressoir om te laten zien maar die komt later.
Nu eerst maar eens aan de slag met de DDD fles die ik laatst kocht. Mijn broertje en schoonzus verwachten over een week of drie een kleine en mijn collega gaat met verlof van de week dus ik wil een wat leuke flessen als kaartje op voorraad hebben. Natuurlijk zowel voor een jongen als een meisje want ik weet van beiden niet wat het gaat worden. Ik heb er zin in om hier aan te beginnen, ik heb er zoveel leuke voorbeelden mee gezien.

Ik wil met deze kaart meedoen bij

Groetjes Joke

12 opmerkingen:

  1. Veel knutselplezier vandaag Joke !
    Erg mooie kaart heb je gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Joke,
    het hoeft ook altijd niet zo druk en vol te zijn..
    Ben benieuwd hoe de babykaarten er uit gaan zien,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Joke.
    Ik vind dat bij deze rustige kaarten het papier beter uitkomt.
    Ikzelf vind het altijd zonde om heel veel tierelantijntjes erop te doen, want dan zie het mooie dessinpapier bijna niet meer.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Joke. Heel leuk met de materialen zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi beterschapskaartje Joke...heel mooi zoals je die sketch heb verwerkt..Ik ben benieuwd naar je babykaartjes...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart! En van harte met je prijs bij Joy!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Joke!
    Zag het ook dat je gewonnen had bij joy? super hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudig kan ook mooi zijn Joke! Komen vast een keer van pas!!! Maak wat moois van je baby fles Joke, ik kom hem bewonderen hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en stylvolle kaart,Joke.Leuke embossing.
    Gefeliciteerd met je gewonnen stansvellen bij de ITP.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Joke, persoonlijk vind ik iets vollere kaarten wat mooier, maar ik denk dat veel mensen dat ook weer teveel poespas vinden. En deze ziet er prima uit.
    Ben benieuwd wat voor baby kaarten je gaat maken. Misschien moet ik ook maar iets gaan maken voor de te verwachten nieuwe familie aanwinst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, ik vind dit prima zo. Rustig en sfeervol.
    Het plaatje komt nu mooi tot z'n recht.
    Ben al benieuwd naar je babykaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen