woensdag 10 februari 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Ik was net mijn mapje met gemaakte kaarten even aan het opschonen en kwam daar dit kaartje nog tegen. Ik heb deze kaart in november al gemaakt voor een wat oudere dame maar heb deze nog niet aan jullie laten zien. Bij het WLVC hebben ze de opdracht om een winterse kaart te maken en dat is dit kaartje toch zeker.


Voor dit kaartje heb ik weer de kraftkaarten van de Action gebruikt. Prima kaarten vind ik dit om als ondergrond te gebruiken. Het designpapier is ook van een groot blok van de Action en kleurt prima bij het plaatje van Pion. Je krijgt wel een heel basic geheel zo natuurlijk.


Een taartkleedje, sterren van Crealies, poinsettia van MD, kant, strik en parels maken het geheel af.


Als laatste op de computer de tekst getypt en gestanst met een banner van Joy.

Deze kaart stuur ik dus in bij:

Zo dat waren twee kaarten vandaag. Nu eerst maar even de was opruimen en het eten klaar zetten. Als ik dan straks nog even tijd overheb ga ik nog even verder met een kaart voor een 40 jarig huwelijksjubileum voor aanstaande vrijdag.

groetjes en een fijne avond allemaal
Joke

11 opmerkingen:

  1. Hoe kun je nu zo'n prachtige kaart vergeten.
    Het is een beauty.
    Mooi met deze natuurlijke kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit winterse kaartje Joke...dat is ook leuk toch om zo eens in je voorraadje te gaan kijken...hier zitten er ook nog in de wachtkamer ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winterse kaart Joke. Die sterren van Crealies zijn gaaf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Joke.Leuk plaatje en eenheel mooi kantje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vintagekaart! Lief plaatje en je hebt mooie naturelkleuren gebruikt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie, stijlvolle winterse kaart. Zo mooi in de naturel tinten.
    Je valentijns-verjaardagskaart is mooi geworden, het plaatje is een schatje. Ik hoop dat de vriend van je dochter de hint heeft opgepikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart in deze naturel tint.
    De sterrenmal past er ook zo mooi bij.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhh....chiccccccc...Wat een prachtige kaart en ik houd van dit monochrome geheel. Dat ziet er heeeel mooi uit Joke...supers. Dankjewel voor je bijdrage aan de challenge van WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige interse kaart, ik hou wel van deze monochrome creme tinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen