vrijdag 22 april 2016

Maritiem kaartje

Vandaag wil ik jullie een maritiem kaartje laten zien. Altijd handig om zoiets op voorraad te hebben want je kunt ze voor verschillende doeleinden we gebruiken. Ook vind ik dit als mannenkaart leuk. Het designpapier is van Maja en de sketch is van cheerful sketches


Ik heb verschillende stansen van MD gebruikt zoals de strandpaal, schelpen en de meeuw. Ook heb ik wat echte steentjes en een schelp op de kaart geplakt. Ook verschillende stukjes touw zijn natuurlijk leuk op zo'n kaart.


Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop en de plakparels van scrapberries.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij:

11 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een erg leuke mannenkaart ! Heel mooi gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie maritieme kaart, ik vind de gebruikte stansen heel mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke maritieme kaart Joke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    wat heb je een prachtig, maritiem kaartje gemaakt, echt heel mooi!
    prachtig plaatje en heel veel leuke details..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Joke met al die zee en strand details! Ze blijven altijd leuk om te zien! Fijn weekend hoor...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart zus! Dit blijft altijd weer eennheel mooi thema om mee te werken. Superleuk al dit details op je kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    mooi kaartje
    bedankt om mee te doen bij kaartjes inspiratie challenge
    liefs Lisbeth DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi maritiem kaartje, Joke. Leuke details.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, onwijs mooie elementen, bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier....

    BeantwoordenVerwijderen