donderdag 7 april 2016

Welcome little one

Laatst was er bij GerJanne een candy met een nieuwe techniek waaraan ik ook graag wilde meedoen maar ik kreeg het met mijn Trouvaille niet voor elkaar. GerJanne mailde mij toen dat Nelleke ook een trouvaille had en dat het haar wel gelukt was. Dus heb ik Nelleke een mail gestuurd en die werd ook beantwoord door haar. Zij had niet alleen met haar platen gewerkt maar had haar snijmat gebruikt en ja hoor.....dat ging goed.
Ik had al een idee wat ik ermee wilde gaan doen en dit is het geworden.


Begonnen met kraft met daarop roze cardstock en daarop designpapier van Pebbles "New Arivals".
Daarop dus mijn embossingfolder gedaan met de leuke voetjes (geen idee waar hij van is, staat er ook niet op). De stempels die ik gebruikt heb zijn allemaal van MD en de leuke schoentjes ook. 


Het idee van de stempelrandjes zag ik op de kaartendagen en ik bedacht me toen dat ik ooit eens zoiets had gewonnen. Best leuk om ze op deze manier eens te proberen.


Ik moet zeggen dat dit een leuke uitdaging was al vond ik het heel erg moeilijk om er dan toch een kaart van te maken waar ik tevreden mee was. Heb er heel wat mee lopen te stoeien. Eerst was namelijk het roze stuk papier met de embossingfolder groter want ik wilde eigenlijk geen designpapier gebruiken maar vond dat toch te saai worden. Uiteindelijk in mijn bak met papierrestjes dit designpapier erbij gevonden en zo werd het uiteindelijk dan toch wat.
Nelleke heel erg bedankt dat je mij geholpen hebt met het kiezen van de juiste platen.

Ik wil deze kaart insturen bij:

9 opmerkingen:

  1. De aanhouder wint zie je wel hé joke...een schitterend babykaartje is het geworden...heel goed gelukt die deelembossing...

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die schoentjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en schattige babykaart,Joke.Mooi stempelwerk en superleuk gedaan met de babyschoentjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een lief geboortekaartjes gemaakt met de schoentjes en de embossing achtergrond ( van Nellie Snellen) was wel een goed idee om nog een extra papiertje er bij te doen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie babykaart met het roze en kraft. Wat lief die embossing achtergrond met de voetjes en ook het dp vind ik heel schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk en daar hebben we nou deze challenge voor bedacht! Heel tof dat t gelukt is. Dank je wel voor het meedoen bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk geworden zo Joke. Je moet mij ook maar eens uitleggen hoe dat werkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar goed dat creatieve mensen niet voor één gat te vangen zijn hè Joke. Het is een dotje van een kaart geworden.
    Dank je voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen