zondag 5 juni 2011

Zomaar...

Gisterenavond begonnen met dit kaartje. Ik had nog dit mooie blauwe papier liggen en ik wilde er eens iets anders mee doen. Ik ben toen eens gaan zoeken en vond deze groene kleur. Echt lekker fris. Het stempeltje is een dawn stamp van Nellie Snellen en ik heb weer eens mijn derwents gebruikt. Eigenlijk is alles wat ik gebruikt heb van Nellie Snellen. Want het stempeltje heb ik uitgestanst met een multi frame van Nellie Snellen en ook de randframe en de bloem is van haar. Door de ronde multiframe heb ik nog een lintje geregen. Verder één grote plakparel en drie kleine plakpareltjes en ik had weer een leuke kaart.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:Derwents - alles mag

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, lekker fris geheel geworden. Erg leuk met dat groene lint er door geregen. Ik vind de bloem die je met dat ronde frame kunt stansen ook erg mooi. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fris kaartje Joke! Lief stempeltje heb je gebruikt met een hele mooie bloem erbij.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor de combinatie blauw/groen! Erg fris geheel met een lief afdrukje.
    Groetjes, marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje Joke, super! het afdrukje vind ik echt zooooo lief.

    lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart , bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en zeker vrolijk kaartje, door deze geweldige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen