zaterdag 30 juli 2011

Jarig.......



Schitterend dit stempeltje van Nellie Snellen. Zo'n lief meisje met die taart in haar handen. Ik heb ook deze kaart gemaakt met het papier van Papermania. Ik heb de kaart helemaal in één tint gehouden. Dit is de nieuwe opdracht bij het EHI. Ik had de tweede prijs gewonnen en mocht nu hun gastdesigner zijn.
Ik moest een kaart maken in één kleur. Nou dat was erg leuk en ik vind zelf dat dat heel goed gelukt is.
Nog een aantal bloemen, parelstekertjes en een strik met een mooie brad in dezelfde kleur erbij gezocht en ik was dit keer super tevreden met het resultaat. Nu maar hopen dat ze dat bij het EHI ook zijn.
Ben heel benieuwd of jullie dit ook vinden.
Ik zag dat er ook nog een challenge was met als opdracht cupcakes en wel bij :addicted-to-stamps

8 opmerkingen:

  1. Het is een schatjuh Joke en succes met de challenges...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, wat een mooi/ lief kaartje. Erg mooi papier is dit, goed geslaagd in een kleur.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card, thanks for joining us at Addicted To Stamps Cupcake challenge.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje om mee te doen aan de challange ATSC!!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,

    wat een schattig kaartje! Heel mooi, alles in een kleur en absoluut niet saai! Ik had je naam nog niet zien staan bij de challenge van ATSC....ik doe ook mee met een kaartje.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!!! Bedankt voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en schattig kaartje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met een schattige stempel! Ik ben met vakantie geweest dus heb het gemist bij ATSC maar wel leuk dat je hebt meegedaan!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen