maandag 21 november 2011

Kado tasje in kraft

Hallo allemaal, zoals ik gisterenavond al zei ben ik lekker bezig geweest dit weekend. Ik wil jullie nu een kadotasje laten zien. Nu ik hier mee begonnen ben wil ik er wel elke dag één maken zo leuk is dit. Gelukkig zag ik hiervoor een leuke opdracht bij Marianne Design dus kon ik er gelijk mee aan de slag. Ik heb verschillende spullen van MD bij elkaar gezocht en dit is het resultaat.

Wat heb ik zoal gebruikt:
de creatables LR141 - LR154 - LR158
MD clearstamp little sweathearts
papier van kaiserkraft
bloemen van MD
mooie grote bloem heb ik gekregen weet niet waar deze van is
parelsteker en parellint
stickels
plakhartjes
stempel op het label is van het hobbypaleis

Hier nog een foto van wat dichterbij;


Ik ben zelf heel tevreden over dit tasje. Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik doe met dit tasje mee aan de challenge:marianne design - kadoverpakking





...

13 opmerkingen:

  1. Hallo Joke, jij bent inderdaad lekker bezig. Heb zelf helaas even heel weinig tijd en moet ook nog sinterklaas surprises maken...
    Dit is weer een leuk tasje, leuk zo met dat lieve stempeltje er op. Ik vind dat label ook erg leuk gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Joke, Ziet er weer erg leuk uit.
    Moest even goed kijken want de foto's zijn erg donker.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan!
    Het rondje vind ik ook zo leuk.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, mooi zeg Joke! Da's altijd leuk om te krijgen, een kado opzich!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ERg leuk en lief tasje!! Vind de tekststempel super, kan je zelf aanvinken voor welke gelegenheid het tasje is.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,

    wat een enig tasje heb je gemaakt! prachtige creatables zijn dat zeg! Altijd leuk om een cadeautje te krijgen dat zo mooi verpakt is.
    Als je de smaak zo te pakken hebt, ben ik benieuwd wat we nog meer krijgen te zien binnenkort!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke

    Wat een schattig tasje heb je gemaakt.
    Leuk dat je met de challenge meedoeet.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend mooi tasje is dit geworden. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuk tasje om een kadootje in te doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk tasje Joke!!! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Joke,

    Geweldige creatie !!

    Ps, ik heb me volger gezet, normaal heb ik een foto hoor, maar ik heb problemen met het aanmelden met foto, dus maar zonder en ik hoop dat het de juiste accountgegevens zijn.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Joke,

    Die accountgegevens zijn dus van onze zoon zijn blog, ppff, heb nu geen tijd om dat helemaal uit te pluizen. Ooit eens :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen