dinsdag 7 februari 2012

kadotasjes

Goedenmiddag weer allemaal,
Ik wilde jullie dit keer 4 kadotasjes laten zien. Ik vind dit echt super leuk om te doen. Jammer genoeg zijn de kleuren van de foto's weer slecht maar ik kreeg er niet beter op. Jammer want ze zijn in het echie veel mooier.
Met dit tasje wil ik meedoen aan de challenge van:anmacreatief - feest.
Ik had jullie ook al een kaart laten zien voor mijn oom en tante. Dit tasje gaat  naar mijn ouders die er iets leuks ingaan doen om te geven op het feest.

Dit zijn de andere zakjes


13 opmerkingen:

  1. ha Joke,

    wat een supermooie cadeautasjes heb je gemaakt. En in wat voor tempo?? Die voor je oom en tante is erg mooi!!
    Doe je trouwens alleen de voorkant? Of plak je ook een designpapiertjes aan de achterkant?
    Erg leuk met die echte foto. En trouwens de andere tasjes zijn ook super! Die met het beertje van FF is schattig!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,

    Wat een waanzinnig leuke tasjes zeg!!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Joke, en het zijn er gelijk zoveel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo Joke, wat een mooie serie tasjes. Leuk het tasje met de foto, dat maakt het gelijk heel persoonlijk! En erg leuk om iets in te doen en als kado te geven.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke reeks tasjes zeg Joke! Ik ben verliefd op tasje nummer vier:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij bent lekker bezig geweest. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke, wow, jij bent goed bezig zeg. Echt mooi geworden. Ik vind nummer 3 en 4 het mooiste. Eigenlijk jammer om zeweer weg te geven.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige tasjes, mijn favoriet is nr. 3 met de MtY-beer. Bedankt dat je met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig tasjes.
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat heb je mooie tasjes gemaakt!! Allemaal even mooi met hele mooie details maar als ik moet kiezen dan vind ik de eerste zo mooi omdat je die echt persoonlijk hebt gemaakt en de laatste omdat ik zo van vintage houd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. via allerlei omwegen hier op je blog terecht gekomen en war maak je leuke dingen.

    je tasjes zijn echt super leuk
    en je voetbal kaart vind ik ook geweldig

    ben gelijk maar volger geworden
    hopelijk zie ik je ook eens een kijkje nemen op mijn blog

    fijne zondag nog
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Joke,
    Je vraagt op mijn blog welke creatable ik gebruikt heb voor het blauw. Dit is geen creatable maar een Multiframe die van Nellie Snellen.
    Nr MFD040
    groetjes
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen