dinsdag 18 september 2012

Boot

Op het blog van MD  hebben ze de opdracht om een kaart te maken in het blauw met bruin. Ik heb deze kaart gemaakt met het mooie papier van Maja Design life by the sea en de creatable LR0199. Prachtig is deze boot op een kaart.

 De delen die ik geembost heb, heb ik bewerkt met distress inkt stormy sky. In het hoekje twee gears van Tim Holtz gedaan. Als laatste heb ik geprobeerd een echte vissersknoop te leggen in een stukje twine met daaraan nog een bedeltje (anker).

Ik ben zelf heel erg tevreden over deze kaart ook als is hij vrij simpel en zit er niet teveel op.
Wat vinden jullie ervan? Ben weer benieuwd naar de reacties.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
marianne design - bruin en blauw
duymelot - alles mag
deepoceanchallengeblog - goodbye summer
creativecraftchallenges - jongens

15 opmerkingen:

  1. This is gorgeous,love the design and great details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke wel leuk dat je meedoet met de cvhallenge van MD.
    Ik vind het een prachtige kaart maar voor een challengekaart had er wel meer van Marianne Design op mogen zitten dan alleen de boot. Lees de regels maar eens.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart is dit Joke! Gaaf papier en daar past de boot heel mooi bij! Leuk detail de vissersknoop met bedl.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig, dat bootje verveeld niet zo gauw en als je dat mooie Maja-design papier erbij doet dan maakt dat helemaal af. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke, prachtig geworden zeg, erg mooi gedaan. Boot en papier en alle andere mooie details passen perfect bij elkaar. Je hebt zo inderdaad geen stempels meet nodig. Super resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Joke,

    ik vind het een supermooie mannelijke kaart geworden. Die kleuren geven toch iets aparts. Sjiek of stoer of allebei??
    Zo heb je geen afdrukje nodig! Vind ik bij een man toch vaak moeilijk...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supers is je mannenkaart! De boot is zo geschikt voor dit soort kaarten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Joke en het papier is prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje, Joke.
    Mooie kleuren bij elkaar.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw echt super
    leuk dat je meedeed
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    Challenge blog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Het hoeft niet vol te zijn zie je wel om het mooi te maken.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD Callenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen