donderdag 13 september 2012

Kleren maken de man!!!!!

Bij het scrapcardschallengeblog hebben ze een heel leuk thema namelijk naaien. Ik ben eens gaan zoeken naar een leuk vintageplaatje wat hier goed bij past. Ik vond iets op het het plaatjeskabinet. Hier staan verschillende leuke vintageplaatjes. Ik heb gekozen, hoe kan het ook anders, voor het plaatje van de kleermaker.
Ik heb er deze kaart meegemaakt.

Natuurlijk ben ikzelf ook met de hand aan het naaien geweest. Het papier is van Pebbles - new arrivals. Verder heb ik de stanzen van Tim Holtz gebruikt. Hier wat garen omheen gewonden en de naald (al een oude) erin laten zitten. Nog een bronzen hoekje en wat plakparels voor de finishing touch.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze vintagekaart vinden. Ik waardeer de reacties enorm dus bij deze ook dank aan diegene die hier telkens weer de moeite voor nemen. Ik weet zelf ook dat dit best wat tijd kost, maar weet dat het heel erg gewaardeerd wordt. Ik zie er weer naar uit.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
scrapcardschallengeblog - naaien
de creatieve zebra - alles mag

14 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie kaart!! Deze kun je ook aan mannen sturen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zou niet in me opkomen om dit thema met een mannenkaart te combineren, jij dus wel en het is een hele mooie kaart geworden.
    Heel origineel.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, leuk met het garen klosje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vintage kaart! Leuke plaatje heb je gevonden en een goed idee met het kaartje garen erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,

    wat een leuke afbeelding!! Helemaal super deze kaart! De details zijn allemaal even leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi nostalgisch kaartje is dit Joke. Leuk dat klosje garen erbij!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een prachtige kaart Joke

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart en wat een leuk plaatje heb je gebruikt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha zus, wat een leuke kaart zo met dat plaatje. Mooi gecombineerd met die tim holz stansen. Ik ga ook eens op die website kijken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je mat dat leuke plaatje gemaakt. heel leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat een prachtige kaart Pinky.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi die Joke,

    Wat een geweldig leuke kaart. Zo grappig dat ik me elke keer weer blijf verbazen hoeveel creatie talent er in Nederland rondloopt. Superplaatje heb je gebruikt en erg origineel!

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen