vrijdag 13 december 2013

Een voorspoedig Nieuwjaar

Ik was vanmiddag mijn kerstkaarten aan het schrijven en kwam er toen nog een paar tegen die ik nog niet aan jullie heb laten zien. Deze kaart is betrekkelijk eenvoudig. Ik heb voor deze kaart het papier van Joy gebruikt uit twee verschillende blokjes en ook het frame waarin het plaatje zit is van Joy. Een prachtig frame is dit. Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop, de tekst van MD, het hert van Tim Holtz als ik het goed heb. Verder als versiering wat houten sterretjes, lint en plakparels.
 
 

 
Ik wil met deze kaart nog meedoen bij:
 
Nog een hele fijne avond.
groetjes Joke


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Joke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel leuk kerstkaartje samen met de hertjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Die stans is idd van Tim Holtz, en die heb je prachtig weten te combineren met je plaatje, super gedaan! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart Joke, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    Wat een superleuke kerstkaart, mooi het plaatje in combinatie met de stans, ik heb net mijn laatste kaart afgemaakt, nu nog schtijven, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just gorgeous,fab image and details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als dit een eenvoudig kaartje is Joke.....dan SIERT eenvoud dit MOOIE Nieuwjaarskaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart! Leuk met het hert bij het plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje.

    groetjes Henriƫtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Joke, wat een ontzettend leuke combinatie van plaatje en stans! Die stans blijft toch wel heel leuk om te gebruiken he.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke,
    wat een leuk kaartje! Soms heeft een kaart niet zoveel nodig! Heb je maar weer bewezen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kerstkaart in deze mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen