woensdag 4 december 2013

Kerst

Vanavond een kaartje waar ik best een tijdje mee bezig ben geweest. Jongens wat was me dat een meten en een snijden. Al die kleine stukjes....maar goed het resultaat mag er best wel zijn.
Het is een kaartje wat ik gemaakt heb n.a.v. een opdracht bij het Het Hobbyjournaal. Hier hadden ze deze sketch en er moest een plaatje of stempel van Nellie Snellen op. Dit heb ik ervan gemaakt.
 




 
Ik ben begonnen met donkergroen cardstock, dit heb ik gevouwen in het juiste modelletje. Toen begon het meten en snijden van de verschillende stukjes. Ik gebruikte nog wit cardstock en designpapier van Maja Design. Op de voorkant zit: een plaatje van Nellie Snellen, ijskristallen van Joy en van de Xenos, takjes van MD een kanten bloem en wat wit kristallen meeldraden.
Aan de binnenkant: vogeltje en vogelhuisje MD, label van MD en wat gekregen blaadjes. Als laatste hier en daar wat plakparels en houten sterretjes. Met een mooi lint kun je de kaart dichtmaken.
 
Wat vinden jullie hiervan? Hij staat bij mij op de schouw nog even wat te pronken voor hij op de bus gaat.
 
Ik wil graag meedoen bij:
 

16 opmerkingen:

  1. Daar zit echt veel werk in Joke maar het eindresultaat mag er zijn, een prachtige kaart!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het mag dan een hoop meet- en snijwerk zijn... Je hebt wel een schitterende kaart!
    Fijn dat je het pakketje leuk vindt. Veel plezier ermee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Joke, wat een werk heb je hierin gestoken, maar wel met een prachtig resultaat zeg. Je hebt echt eer van je werk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    wat leuk zeg, deze kaart doet me ontzettend denken aan de flappenkaart die ik maakte voor mijn schoonzusje. Alleen ging die precies de andere kant open. Heel mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes en succes met alle challenges..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit Joke, dat is een hele klus geweest en ik begrijp best dat je hem nog even voor jezelf wilt houden hahaha. Doe ik ook altijd hoor.....je mag tenslotte best genieten van wat je hebt gemaakt.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart en zeker veel werk zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De versiering en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is veel snijwerk hè, zo'n flappen kaartje, maar het ziet er wel schitterend uit! En geniet er nog maar even van op je schouw, want eind volgende week beginnen we toch al met posten hè! Ik was al even niet bij je geweest sorry, maar met bijna tweehonderd volgers kan dat ook bijna niet, maar ik zie wel wat je maak en zo nu en dan wip ik gezellig bij je aan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joke, wat een schitterende creatie! Leuk dat je meedoet bij CCC en veel succes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi joke, ik heb een berichtje op mijn blog achtergelaten op jouw reactie, hihi.
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuke kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your unusual fold card. Such a sweet image and I love the diecuts.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en zo'n leuk modelletje!

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag' challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Duymelot maandwedstrijd! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen