maandag 16 december 2013

Mijn laatst gemaakte kerstkaart

Deze kaart heb ik gemaakt van wat spulletjes die ik laatst won bij Tineke van der Linden. Het is een stempeltje van MD (een snoesje) en het kruis is een creatable van MD. Ik vond het wel leuk om deze twee samen te combineren. Ik heb weer het blauwe papier van Joy gebruikt. De sketch is van het freubelhonk. Op deze kaart heb ik verder nog gebruikt: parels van MD (sterren), takjes en label van MD, glitters en een bloem. Zoals jullie wel zien heb ik alles in het blauw gehouden. Dit omdat dit de opdracht was bij het challenge blog van MD.
 

 
Ik wil deze kaart nog mee laten doen bij:
http://abc-challenge.blogspot.nl/
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2013/12/anything-goes-with-your-marianne-design.html

Ik ben op het ogenblik niet veel op het blog te vinden. We krijgen van de week onze nieuwe meubeltjes dus het is op het moment kasten leegruimen en uitzoeken. Na nieuwjaar hoop ik weer iets vaker bij iedereen langs te komen.

groetjes Joke


13 opmerkingen:

  1. Ziet er weer mooi uit Joke, mooie mallen heb je gebruikt en prachtig ingekleurd.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Joke, helemaal blauw zoals we vragen.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, toen ik het kruis zag moest ik meteen aan Pasen denken en niet aan kerst. En toen schoot het lied Er is een kindeke mij te binnen.
    ('t kwam op de aarde en droeg er zijn kruis) Kijk en dan past het weer!
    Een mooie gewaagde combi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Joke, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    Mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch in blauwtinten. Leuk dat je de gewonnen spulletjes van Tineke op het kaartje hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij het Freubelhonk.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtige kaart geworden.
    Leuk dat je mee doet bij de challenge bij het Freubelhonk van GeKi
    Groetjes Marja
    http://marja60.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuke stempel...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute card. Thank you for joining us at ABC Challenge! Good luck and have a Merry Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Joke!
    Fijn dat de spulletjes uit mijn candy goed van pas kwamen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi monochrome engel kaartje , fijn dat je meedoet bij MARIANNE DESIGN DIVA'S - anything goes.
    We zien je graag nog weer terug met wat nieuws, succes en hele fijne kerstdagen,
    Lieve groetjes Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Joke, eindelijk weer eens tijd om te bloggen en dan kom ik deze kaart van jou ook tegen. Leuk dat je de spullen van de candy gelijk gecombineert hebt om iets van te maken. Zelf ben ik niet zo'n fan van dat kruis. Stempeltje vind ik wel heel leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen