maandag 2 december 2013

Van harte

Vandaag even geen kerstkaart maar een mannenkaart. Ik vind het maken van dit soort kaarten op het moment echt een uitdaging en mijn bakje hiervoor was leeg dus maar even aan de slag met iets nieuws. Op mijn verjaardag kreeg ik van Aartje hiervoor wat leuke materialen en die heb ik hierop verwerkt. Dit is het geworden.
 

 
Ik ben begonnen met een witte kaart met daarop kraftpapier. Daarna het designpapier van Joy Bricks. Daarna heb ik weer wit cardstock gebruikt met daarop ook papier van Joy Back in time. Hierop designpapier van Studiolight en ook een plaatje van studiolight op een nestabilitie romantic rectangles. Als extra versieringen gebruikte ik radertjes, plaatjes uit de mini albums van studiolight, het zakhorloge van Joy, de boot en de tekstlabel van MD en wat knoopjes van touw.
De sketch die ik gebruikte is van nku. en met deze challenge wil ik dan ook graag meedoen.
Verder wil ik meedoen bij:
 
Ik vind deze kaart heel geslaagd en jullie? Zo leuk om van verschillende merken en papierblokjes één geheel te maken.
 
Groetjes en nog een hele fijne dag. Ik won bij Tineke nog een verrassingscandy dus ik ben benieuwd wat er deze week gaat komen.
 
Joke


17 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er prachtig uit, echt een stoere mannenkaart geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Joke met het winnen van de candy ik ben benieuwd wat je allemaal krijgt.Deze kaart is heel goed geslaagd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, dat is nog eens leuk, een verrassingscandy!
    Je mannenkaart is leuk geworden hoor!
    Prachtig vintageplaatje met leuke embellishments!
    Zeer geslaagd, ben benieuwd wie je daar blij mee gaat maken! :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Ik vind je mannenkaart echt super, leuk model, mooi plaatje en leuk de spulletjes er bij, spannend een verrassingscandy, ik ben benieuwd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaartje Joke!
    En je verrassingspakket is vanmiddag op de post gegaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Joke,
    ik vind het prachtig al die mannenkaarten die jij laat zien! Deze is ook weer supermooi. JE wordt nog een expert op dit gebied.
    Ik heb Aartje ook al gevraagd, maar heb jij zin om mee te gaan naar Dora in Dronten voor een workshop op 14 december? Het is van 10 tot 16 uur en kost volgens mij €7, 50 incl.
    Altijd leuk om met bekenden te gaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Joke, heel mooi, prachtige uitwerking van de sketch ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card,thank you for joining us at A Creative Romance
    louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou een mooie mannenkaart hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje Joke en leuk gedecoreerd.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart, heel geslaagd!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt met die sketch!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de ALLESMAGchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Joke,en leuk dat je met CCT meedoet!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en mooie kaart Joke,
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, succes!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele STOERE mannenkaart Joke en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺1

    BeantwoordenVerwijderen