donderdag 16 juni 2016

Hoera......Diploma

Afgelopen week was ik weer in de prijzen gevallen en nu bij Stampin Your Way. Gisteren lag er een grote envelop op de mat met daarin wit twine en een mask met hartjes van StampinUp. Super leuk natuurlijk. Ik ga het snel eens uit proberen.

Vandaag waren de uitslagen van de examens dus ben ik in het weekend maar weer aan de slag gegaan om wat kaarten voor deze gelegenheid te maken. Twee kaarten voor twee neven die beiden geslaagd zijn voor hun Havo examen. Ik laat jullie er hier alvast 1 zien. Ik vind het kaarten maken voor deze leeftijd niet gemakkelijk moet ik zeggen maar deze vind ik toch wel erg goed gelukt moet ik zeggen. Vinden jullie dit ook of zouden jullie iets heel anders maken?


Een rechthoekige kaart dit keer met een afmeting van 16 x 13. Begonnen met creme met daarop zwart cardstock en daarop het papier met een houtstructuur van Kaisercraft shabby chic.


Hierop een horizontale strook gedaan waarvan ik de bovenste laag door een embossingfolder van StampinUp heb gehaald. Hierop met grote letters " Hoera" met een stans van Joy, en verschillende kleine sterretjes. Onder de strook uit verschillende banners in verschillende maten.

Verticaal nog een stukje stoer touw en onderin nog een klein labeltje met het woordje "diploma" van Crealies.

Ik wil dit kaartje insturen bij:
Dutch card lovers - feest
AnMa creatief - bingo (embos, lint, bruin)



13 opmerkingen:

  1. Stoere uitstraling!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook moeite mee hoor Joke, maar vindt deze erg "geslaagd".
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en stoere kaarten en de heren waren er vast blij mee! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is het zo ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie stoere kaart hoor daar zullen ze vast blij mee zijn. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    ík vind deze stoere, strakke kaarten wel echt iets voor deze -mannen- heel mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super stoere mannenkaart. Die vind ik zelf altijd lastig te maken.
    Bedankt voor je deelname met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joke,goed gelukt hoor deze kaart.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke, het is een gave kaart voor een geslaagde jongeman vind ik. Je laat zien dat je blij voor hem bent met deze zelfgemaakte stoere kaart en daar gaat het ook om toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Joke,
    wat een mooie stoere kaart is dit! En ik zag op FB dat je dochter ook geslaagd is! Wat een leuke foto! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prima kaart voor die leeftijd! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit echt een geslaagde kaart Joke. Lekker stoer dus helemaal goed voor knullen van deze leeftijd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dit zijn superleuke kaarten zeg!! Wel wat anders dan ik gewend ben van je, maar heel erg goed gelukt! Hou wel van deze stijl!
    Ze zullen vast in de smaak zijn gevallen. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen