dinsdag 6 december 2016

Sinterklaas

Dit jaar hebben wij geen traditioneel sinterklaasfeest gevierd met gedichten en suprises maar zijn zaterdagavond uit eten geweest. 
Om toch iets te doen (ik vond het wel wat kaal hoor zo zonder gedichten) had ik voor alle drie de kinderen de leuke mok van DDD gemaakt met daarin een leuk gedicht. Zo vierden we gisterenavond bij de koffie toch nog een beetje sinterkaas.
Dit zijn de drie mokken. Gisteren voordat ik ging werken waren de kinderen allemaal al naar school en had ik dit leuk op de schauw neergezet als verrassing.


Onder de mokken voor iedereen een lekkere chocoladeletter en in de mok een zakje wat ieder lekker vindt. Cup a soup voor Gerlise, een latte macchiato voor Alinda en een warme chocolademelk voor Jasper.

De plaatjes haalde ik van internet.
Hier elke mok nog even apart.




Ik wil met deze mokken graag meedoen bij:
 ik hoop dat dit mag want ik heb geen specifieke sinterklaasspulletjes gebruikt want die heb ik niet. 

7 opmerkingen:

  1. Ook al zijn kinderen groot, vinden ze een Sinterklaas kadootje altijd leuk hè Joke! Ik kan het ook nooit laten, hihi Lekker creatief bedacht en heel leuk dat je met je Sint inzending mee doet met onze Challenge en ja hoor natuurlijk goed!!!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Joke. Alle 3 zijn ze heel leuk en mooi gemaakt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    dat vonden ze vast en zeker leuk, je hebt de mokken mooi aangekleed en dan ook nog een lekkere chocolade letter..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om ze op deze orginele manier toch te verrassen. Thomas zou ook voor de mok van Jasper gaan want warme chocolademelk gaat er bij hem ook heel graag in.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bedacht hoor!!!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk Joke ! Dat zullen ze zeker erg fijn gevonden hebben toen ze thuis kwamen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke wat zijn je mokken heel mooi geworden !
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen