woensdag 14 december 2016

Winter

Vandaag was mijn zus Aartje hier nog weer een paar uur en hebben we weer lekker gefreubeld. Vier kaarten heb ik klaar liggen dus dat ging wel heel lekker. Ik moet ze allemaal nog wel plakken hoor alleen deze heb ik even in elkaar geplakt. Een kaart die ik gemaakt heb n.a.v de opdracht bij De Egel. Zij willen een rendier op je kaart.


Gebruikte materialen zijn;

Plaatje is van Hobbyvoordelig
hertje van MD
ijskristal van Joy
winter van Joy
rechthoek onder plaatje van MD
papier Maja "I Wish"

Ik laat het voor vandaag hierbij. Gewoon een kort berichtje met een redelijk eenvoudige kaart maar daardoor niet minder mooi denk.

Fijne avond nog allemaal.

9 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen met je zus aan de knutsel Joke. Je laat hier een mooie winterse kaart zien. Leuk zowel een gestanst rendier te gebruiken en een plaatje van een rendier.
    Leuk dat je meespeelt met de challenge van De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zus, was inderdaad weer heel gezellig en ook nog eens productief. Ik moet nog even in elkaar plakken en dan kan ik ook van alles laten zien. Deze is in ieder geval al gewoon weer heel leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig zo'n zussen/hobbydag. Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje, heel mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "December" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt Joke,
    gezellig om samen aan de knutsel te gaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jullie zussen, dat wist ik niet. Gezellig hoor zo'n zussen knutseldag. Heel herkenbaar! Je kaartje is ook heel erg leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie zussen, dat wist ik niet. Gezellig hoor zo'n zussen knutseldag. Heel herkenbaar! Je kaartje is ook heel erg leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen