maandag 11 september 2017

Hiep hiep hoera

Aanstaande donderdag is nichtje Anne jarig en hoopt 17 jaar te worden. Anne doet zelf graag aan handlettering dus dat moest ik kunnen combineren. Ik heb gekozen om een easel kaart te maken zodat de handlettering tekst op de ondergrond kon. Dit heb ik mijn dochter laten doen want die vindt dit ook erg leuk. Dit is hem geworden.


Het designpapier is van het nieuwe blokje van Maja en kan ook prima voor meidenkaarten. De sketch is van Cheerfull sketches. Het leuke, wat stoere plaatje van de spijkerbroek is van Syta. Omdat op het plaatje een stukje wit kant op zit heb ik dit ook verwerkt op de kaart. Hier heb ik ook een strik van gemaakt met een mooie blauwe Brad erin.


Ik heb de kaart verder vrij rustig gehouden omdat ik denk dat zo'n 17 jarige niet van al teveel poespas houdt. 



19 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk easelkaartje Joke, heel leuk die handlettering erop
    en je heb de sketch ook prachtig uitgewerkt..
    bedankt dat je meedoet met de challenge..

    lieve groetjes
    Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart voor een 17-jarige. Zeker kan jeans dan prima en wat heeft je dochter dat knap gedaan met handlettering. Een leuke beetje stoere kaart, helemaal top Joke.
    Dank je wel voor je deelname aan de letter B-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Joke. Alles heel leuk gecombineerd. en je handlettering is heel leuk geworden. mooi papier gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    wat heb je een prachtige easelkaart gemaakt, leuk om het Maja papier te gebruiken in combinatie met het plaatje, leuke strik! en de handlettering is top,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie samenwerking met je dochter Joke de handlettering staat er heel goed op en je jeanskaart
    die toch heel meisjesachtig is door het plaatje en kanten strik, prachtig vind ik je easel geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf gedaan zeg....wat een mooie combi van een beetje stoer en toch ook weer heel meisjesachtig met de toevoeging van een beetje kant. Heel mooi gedaan die handlettering ook.....echt een geweldige kaart.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Joke!! Dat zal Anne prachtig vinden. En dan mag ik je dus bedanken voor het meedoen bij ons van de Egel en ook aan Knutsels en Kadootjes.
    Ik had veel te laat door dat je niet had gezien dat je gewonnen had bij Do All kreatives, anders had ik je wel gewaarschuwd. Ik zag het pas toen ze een berichtje hadden gepubliceerd met een nieuwe winnaar, omdat je niet gereageerd had...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt voor je nichtje.
    Een moeilijke leeftijd voor een kaart maar met het papier heb je er een stoer geheel van gemaakt.
    Leuk dat je dochter mee heeft geholpen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor Anne.
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke combinatie van stoer en meidenachtig. En zo leuk hoe je dat kant dan ook verwerkt hebt.
    Mooi die handlettering! Knap gedaan van je dochter.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Joke, wat een schitterende kaart. Heel mooi de handlettering. Een mooi geheel.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is denk ik helemaal goed zo voor een 17-jarige en wat een mooie handlettering, knap gedaan allebei!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart! Heel mooi opgebouwd.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige easelkaart in de jeanstinten en heel mooi de handlettering erop. Het kantje vind ik er prachtig bij.
    Ook je eerste kerstkaart is mooi geworden, mooie kleur.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie easelkaart, Joke.Superleuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige easelkaart! Leuk die samenwerking met je dochter. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Prachtig mooi kaartje ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie uitwerking van de schets, Joke...wat een mooie easelkaart!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen